ATMOSFERA POMIESZCZENIA

Aczkolwiek brakuje rozstrzygających dowodów, doświadczeni nauczyciele wiedzą, że atmosfera pomieszczenia jest czymś ważnym. Badania prezen­towane w następnych rozdziałach pokazują, jak pogodny wystrój klas wpły­wa na koncentrację uczniów. Z własnych doświadczeń wiemy, że niektóre pomieszczenia są miłe i przytulne, inne zaś tak tchną chłodem i surowością, że pragnie się je omijać. Nauczyciel nie musi być plastykiem ani dekoratorem wnętrz, aby, nie ponosząc przy tym zbyt dużych kosztów, urządzić klasę i uczynić z niej miejsce, w którym uczniowie będą chętnie przebywać. Przy pomoc}’ samej młodzieży można zrobić wiele, żeby klasa stała się interesującym i sym­patycznym pomieszczeniem. Część uczniów z przyjemnością ogląda swoje prace zawieszone na ścianie. Wystawy tego rodzaju mogą stać się podstawą systemu zachęt.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć, mam na imię Ewelina i z zawodu zajmuję się nieruchomościami. Dlatego postanowiłam założyć ten blog, aby się z wami podzielić informacjami, które posiadam 🙂
© Wszelkie prawa zastrzeżone